Google Analytics

viernes, 16 de junio de 2006

REFERENDUM


Ara que estem en época de referendum i veient l'estat bélic en el que es troba la Giol (de la Noe ja no parlo pq que seria de nosaltres sense la sal i el pebre dels seus comentaris) proposo fer un combat a la terrassa de la ofi del rotllo "lucha de barro" entre aquestes dues gran hienes que son la Hudrey del Barcelonés i la Rosita del Vallés.

Jo m'encarrego de la logística, les apostes, els fotografs, la camara de video (per penajar-ho al "youtube") etc.

El centre de recull de votacions serà aquest post que publico així que animeu-vos i participeu votant a favor o en contra.

Que decideixi l'audiencia (Tranqui Àlex que jo m'encarrego d'enviar un e-mail per avisar a tota la penya masculina de la ofi per decantar el resultat lo abans possible).

Firmado: El cuarantenista.
------------------------------------------------------------

5 comentarios:

  1. victor!!!! como dice la laia : EMPIEZA A EJERCITARTE LA MANO!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Espero que la teva càmera de vídeo sigui d'aquestes que es fa servir amb "una sola ma".

    Apruebo la moción, jo tinc una Toy a casa que anirá de puta mare, la omplim de fang i palante. Ara que tenim jornada intensiva ens podem dedicar a organitzar coses d'aquestes a les tardes

    ResponderEliminar
  3. Estais peor de lo que me pensava de verdad !!!

    Victor, tenemos que hacer un planteamiento con tu problema....porque en el fondo te entendemos.....son muchos días ya... Has probado ha hacer deporte ?? pero no las mariconadas esas de ir los viernes a jugar a golf y ponerme el jersey de "Amo A Laura"....sino deporte de verdad, dicen que quemas el estre y "descargas"..... pero solo adrenalina eeee, pero peor es nada... Siempre puedes recurrir a la manopla !!!

    ResponderEliminar
  4. Yo de todas maneras si el barro no es de color Rosa....paso....

    ResponderEliminar
  5. Lo del barro de color rosa se puede arreglar, compramos unos pastelitos Pantera Rosa y con el solete se convierten en barro en 6 minutillos.
    Lo del Victor... no se... jo me n'anava als Pirineus i m'enterrava sota la neu, pero correm el risc de que fongui les neus perennes.

    ResponderEliminar