Google Analytics

miércoles, 2 de mayo de 2007

ESTOY ENGANCHAÍCO

Fa tot just 2 setmanes que em vaig donar d’alta com usuari en actiu d’ EBAY.

La veritat és que el tema aquest de les subastes es pura droga si realment estàs interesat en alguna categoría concreta d’articles i no “pujas” per pujar sino per comprar en ferm.

Per la meva part, faig col.lecció de càmeres antigues de fotografiar i el fet de que pugui aconseguir aquestes petites joies a preus més competitius que a les tendes d’antiguitats i broncanters és un xollo.

Estic esperant l’entrega de 2 càmeres que ja he comprat en aquest vertiginós inici subastil (porto 1 mitja d’una càmera per setmana i tinc por…..).

Visca “el regateo on-line”.

3 comentarios:

  1. Noi passa't per casa meva a veure si comences una col·lecció de samarretes "Made in alexsantaló"

    Enganxa això d'Ebay? No ho he volgut ni provar, ja estic enganxat a moltes coses cares.

    ResponderEliminar
  2. Uf si engantxa...

    Per cert, molt bona la de Love 2.5

    ResponderEliminar
  3. Doncs passa-hi de nou, hi ha novetats. Es a dir, que si vols, la pots comprar, jeje

    ResponderEliminar