Google Analytics

jueves, 27 de septiembre de 2007

Quin taladro més efectiu

">

Imaginar un anuncio que repite tres veces el nombre del producto y la coletilla “Aplíqueselo directamente sobre la frente” con una voz super taladro y con la imagen de una mujer llevando a cabo esta acción tan simplona.

El resultado es que se ha convertido en el spot más irritante para el espectador estadounidense, pero también en uno de los más efectivos: de 2005 a 2006 sus ventas crecieron un 234% y en el primer semestre del año 2007 estaban a punto de doblar las ventas.

HeadOn es un remedio contra el dolor de cabeza de uso tópico. Se ha situado en el puesto número 9 de la categoría de analgésicos externos y alcanzó los 6,5 millones de dólares en ventas el año pasado.

Los programas de televisión más satíricos ya han afilado sus cuchillos para parodiar el anuncio. En “The Tonight Show” de Jay Leno han variado el producto en cuestión: “Big Mac, aplícatelo directamente en el culo”.

De momento, la frase ya ha comenzado a calar entre la gente y se ha convertido en una de las coletillas de moda.

Tipo "es nuevo, no lavado con Perlán" que se empleaba en tono jocoso en nuestra más tierna infancia (hablo de los de mi generación, los treintaitantos...).

miércoles, 26 de septiembre de 2007

Primer dia i la armo.....

Aprofitant que aquest dilluns va ser la festivitat de la Mercé i que no era laborable a Barna, vaig portar a la Inés per primer dia al cole (junt amb la seva mami és clar) i va ser arribar i liar-la.

A mi si no me dan más datos faig el que qualsevol pare que s'estimi als seus fills faria; o sigui, li vaig fer un petó per despedir-me... però no, es veu que així no funciona la cosa... es veu que no se li poden fer petons per despedir-se... que es tracte de que a la que està despistada jugant amb els estris tipics d'una guarderia els pares han de fer mitja volta i pitar correns com uns putes !!!!.


Que si li fas un petó es donen compte de que pires i llavors ploren com uns desconsolats esperant que així els hi facis cas i et quedis.


Així doncs ja estic informat d'una cosa més (a la nena se li fan petons fora de les dependències de la gaurderia no sigui que la puguis liar !!!!).

jueves, 20 de septiembre de 2007

Show me the money...

Por si no estuviera bien colocado (currando en 1 una de las mejores agencias del mundo, trabajando en una de los mejores emplazamientos del mundo Madison Av., con un cargo de responsabilidad y cobrando pasta gansa) el co-presidente de Ogilvy Nueva York, Andy Berndt acaba de dejar la agencia para ingresar en Google para liderar una unidad de consultoría creativa que refuerce el trabajo entre todas las áreas de la compañía.

En definitiva: un verdadero laboratorio de innovación creativa en el que aprender cosas nuevas cada día.

Últimamente ha habido mucha especulación acerca de la intervención de Google en el mundo de las agencias. Esta nueva unidad global no será llamada puramente “agencia” pero cualquier unidad que ofrezca servicios creativos y de cuentas, debería considerarse una.

Maldita sea que el nivel de inglés de aquí el menda sea lastimoso…. (además NY no me pilla muy de paso).

martes, 18 de septiembre de 2007

Digo yo...

Digo yo que cuando maldices al despertador cada mañana es que……

Digo yo que cuando desearías prenderle fuego a la moto por los atascos de cada mañana es que…

Digo yo que cuando odias tener teléfono móvil de empresa es que….

Digo yo que cuando recién llegado de las vacaciones estivales, no haces más que suspirar por el siguiente puente es que…

Digo yo que cuando ni acertar una quiniela de 20 € te alegra mínimamente el día es que estás un pelo agobiado de todo no ¿¿¿???

Vamos, no sé… digo yo.

miércoles, 12 de septiembre de 2007

Apunto del centenario


Repasando hoy Fabi las tarjetas que nos anotamos en la web de golf, me ha comentado que para el próximo partido me tendría que estirar un poco e invitarlos a algo.

Al principio no entendía nada pero cuando luego me ha comentado que llevo 99 partidos jugados he acabado de pillarlo.

Parece mentira que en apenas 2 años y medio haya jugado tantos partidos de golf !!! (De pitch & putt para ser exactos)
Y la verdad es que he ido mejorando pasito a pasito.

En el 2005 jugué 35 partidos con una media de 75,42 golpes; en el 2006 33 partidos con 72,33 golpes de media (3 golpes menos por partido que el año anterior) y en el 2007 ya llevo 31 partidos y tengo una media de 69 golpes (3,33 golpes menos por partido que en el 2006).

Esto ha hecho que mi handicap también baje y actualmente este en 8,7 (hace un tiempo ni en mis mejores sueños habría pensado en un hcp de un solo dígito).

Y seguro que lo mejor está por llegar (o no ¿?).

Criatura linda

Un nuevo driver ha venido para engrosar la familia de palos que llevo actualmente en mi cesto de golf.

A los hierros actuales (Taylor Made R7 Cgb MAX) y la madera que utilizaba (Taylor Made R7 425 HD) se ha incorporado una nueva adquisición: un driver Taylor Made R7 460.

Un auténtico cabezón que seguro que me aportará unos cuantos metros de más en esos largos hoyos de golf en los que puedes recortar distancia a saco.

Pues eso, que estoy contento y con ganas de estrenarlo.

miércoles, 5 de septiembre de 2007

Escolta'm una cosa...

Bonica expressió la de “tres quarts de quince”.

És una frase feta catalana que lliga d’allò més amb aquesta juventut bohemia que ens rodeja i que només pensa en plegar de les seves farres lo més tard possible i tenen la sort de no tenir uns horaris massa quadriculats...

Les frases fetes tots coneixem que són modismes o expresions utilitzades en sentit figurat i que utilitzem en la vida diària a nivell social i cultural. Normalment només l'incloem al discurs oral i al veure-la escrita al blog del Geral m’ha fet que pensar.

La frase feta no pot traduir-se literalment a altres idiomes (llevat de poques excepcions) així com tampoc s’accepta la substitució de les seves paraules per altres, encara que siguin sinònims: res més inadequat qu,e en comptes de dir “tres quarts de quince” diguem “11,25” (15 dividido entre ¾), per no parlar de "tres cuartos de quince".


Això fa que l’expressió tingui tanta força i s’arreli tant a la nostra cultura.

PD Gerry: (Tot i l’arrelament que es suposa, després de cursar la petició, el meu jefe no m’ha autoritzat a arribar cada matí a tres quarts de quince …).

martes, 4 de septiembre de 2007

Te vi a rajá...


Tremendo; aquest matí anant al curro amb la moto se m’ha picat un quillaco amb una Scoopy trucada.

Estava jo aturat en un semàfor i el tiu se m’ha posat al darrera donant gas i tallant de cop repetidament (amb l’escapament petat) com si estiguesim en una sortida de moto GP. Com us podreu imaginar el tiu ha sortit fletxat abans de que es posés verd, invaint el sentit contrari i tallant-me el pas.

Com tenia més moto que ell, l’he passat als pocs metres i el tiu flipat se m’ha picat i m’ha començat a cridar com un boig: “Que pasa que no tienes espacio…. Que casi me tiras…” Conversa que ha continuat al següent semàfor vermell: “el notas me ha pasao a 2 centímetros…. Que eres un empanao…. Que cuando quieras vamos a Montmeló y te paso en la larga a esto (fent un gest amb els dits com indicant 1 centímetre) … (conversa literal®)

Jo m’he fotut a riure i el tiu s’ha picat encara més: s’ha saltat el semàfor i ha començat a baixar el carrer Balmes com si estigués fent un slalom, fins hi tot a passat a una furgo dels Mosos que per poc s’emporta el pedazo de mirall que tenen.

La guinda final (on ja l’he perdut de vista) ha sigut quan s’ha saltat un semàfor a mitg Balmes i ha invait el sentit contrari per prendre un carrer fent un gir prohibit.

Tot això a les 8:30 h. del matí (no vull imaginar-me a aquest tiu tot mamat si de bon matí amb el Colacao ja va així d’espitòs).

Llastima no haver enregistrat les paraules d’aquest paio perque el riure estava garantit.

lunes, 3 de septiembre de 2007

Oju amb les temperes de color blau.



De moment tot rutlla.

La Inés ja ha començat el cole i encara no hi ha hagut cap desgavell d’importància.

Va a la clase dels Cargols i això ha fet que m’enrecordés de quant jo era nyajo i anava al parvulari (lògicament tenia un parell d’anyets més que la meva filla pq de lo contrari seria imposible enrecordar-se de res).

Tenia 4 anyets i anava a un centre que avui en dia han reconvertit en un lloc de menjar ràpid (ves quina cosa). Si, si….. davant de l’estació de ferrocatas de Sant Cugat, on ara està el VIENA, temps enrera hi havia un parvulari que es deia FLIPER.

I aquest nom del meu primer cole (guarde per ser més precissos) fa més fàcil de comprendre els meus comportaments tant sobtats, electritzants i desafortunats.

Crec que vaig començar a FLIPAR des de llavors.

M’enrecordo que un dia ens van pintar la cara i les mans de color blau al Fliper i deuria quedar mitg grogui amb la podor a pintura perque aquella mateixa nit vaig somniar que volava pel pati de l’escola…..

Aquest va ser un somni que amb el temps es va anar repetint i que ara m’he proposat de que la meva filla no hagi de flipar-ho també.