Google Analytics

viernes, 31 de agosto de 2007

Maldita moneda de 25 ptas.

Sin duda el Spectrum fué el ordenador más popular de los años 80 entre los jóvenes de mi generación.

Otros compis de batallas fueron el Comodote, Amstrad, MSX, Laser, Atari, Amiga ….

Lo revolucionario del Spectrum era la posibilidad de tener un ordenador en nuestra propia casa, con un precio aceptable, ya que entre otras cosas podíamos utilizar un casette normal para cargar los programas y una televisión como pantalla.

En mi caso, nuestros hermanos y yo tuvimos la suerte de disfrutar un ZX Spectrum +2: una especie de Spectrum 128 con un teclado parecido a los actuales y una unidad de cassette incorporada.
Cada vez que tenías que cargar un juego tenías que poner la cinta y aguantar unos 5-10 minutos con un ruidito tipo fax “prrrrrpi prrrrpiiii piiiiii….”.
Y ahora nos quejamos porque la play tarda 30 segundos en cargar un juego !!!!

El Spectrum de los Minu murió en acto de servicio justo cuando estábamos jugando al Fernando Martín (mítico juego de básquet). Recuerdo que estaba jugando contra mi hermano César (imaginaros 4 manos en un teclado para marcarnos un face to face 2 players) y le acababa de machacar el aro. Justo cuando estábamos viendo la repetición del mate (lenta de cojones, a 1 frame por segundo como mucho) mi hermano se picó (rabietas el tío) y le pegó un golpe al teclado, este a su vez golpeó a una pequeña estantería que teníamos en el escritorio y en ese momento se mascó la tragedia porque una moneda de 5 duros se precipitó al vacío desde la estantería y fue a parar justamente en una de las ranuras posteriores del teclado, dejando a Fernando Martín volando de espaldas al aro y al Spectrum colgado para siempre jamás.

Aquel día fue traumático en nuestra infancia y dejó un terrible hueco que no lo llegamos a disimular hasta que llegó a nuestra familia, tiempo más tarde, un nuevo miembro: Macintosh Original 128 K (pantalla con unidad de disco incorporado).


De la creación de esta máquina brutal (Spectrum) este año se celebra el 25 aniversario y es que “ens fem grans”. Tot i això, maldita moneda de 25 !!!!!

Vuelta al cole.

El proper dilluns la Inés comença la guarde i estem creuant els dits perque no ens l’expulsin la primera setmana.

La tia està feta tota una formiga atómica i no hi ha qui la pari.

Porta un ritmaco brutal i segur que no trigarà a armar-la amb els compis de clase.

La nostra modesta economia familiar també es començarà a resentir a partir d’ara amb els gastos de la guarde, així que ens haurem de lligar fort els cintos i no estirar més el braç que la màniga així que fijo que els partidets de golf hauran de ser menys constants com fins ara.

martes, 28 de agosto de 2007

Censura extrema

Com diria un mallorquí: Això és “es colmo”.

China posee ya la segunda población de internautas más numerosa del mundo, con 137 millones de usuarios, sólo por detrás de Estados Unidos. Se calcula que en el país hay unos 30 millones de blogueros, y que alrededor de 100 millones de personas visita algún blog regularmente.


A partir de ahora, los blogueros que deseen seguir publicando en Internet deberán facilitar su nombre real, dirección, teléfono de contacto y correo electrónico. El Ministerio no ha aclarado si estas exigencias se aplicarán también a los usuarios que dejan comentarios.


Com prengui nota el PP anem arreclats.

jueves, 23 de agosto de 2007

Mala llet matinal


Avui baixant de l’Estartit cap a currar he fet l’exercici (diga’m masoca) d’escoltar la COPE una estoneta per veure si per vacances el Federico Jiménez Losantos estava més relaxadet.

Poques vegades es dona l’oportunitat d’escoltar la radio a les 6 del matí quan aquest home comença la seva tasca de posar en peu de guerra a mitja Espanya (malauradament).

I és així, per uns moments el tiu ha aconseguit posar-me de mala llet però d’una manera criminal: que si ETA, que si Batasuna, que si ETA, que si el EURIBOR, que si ZAPATERO, que si Batasuna…. buff !!!! (estava de mala llet SI, però amb ell !!!!).

No sé si fot vacances o si la seva religió (la de de la COPE) no s’ho permet, però aquest zombie no deixa d’escalfar tarros ni a l’agost.


Pa havernos matao.

Pura sangre

Encara que l’aniversari ja va ser va 2 setmanes, ahir vam celebrar en familia i amb 4 amics el cumple del meu Pare (l'exode estiuenc de tota la familia va fer impossible celebrar-ho plegats abans).

60 tacos feia el tiu i està com un toro… tot un Ferrari de Minu Man !!!!.

El jalar bo bo i l’estoneta plegats amb la familia i escoltant habaneres en directe va pagar la pena (tot i haver de matinar avui per tornar a currar, sortint de l’Estartit a les 6 del matí per no fer tard al curro).

On tinc que siganr per arribar als 60 tant panxo com el meu pare please ¿??

Ja torno a estar per aquí.

Han sigut 3 setmanetes i pico de vacances que s’han aprofitat al màxim per descansar així que vinc amb les piles carregades per fer una “Quiniela”, d’una maleida vegada, que em pugui retirar d’aquest mon del marketing i la publicitat i que em permeti viure més relaxadament i gaudint més dels plaers de la vida: Inés, Eli, amics, Viella, Estartit, Golf…

Als que em coneixeu ja us he comentat alguna vegada que fent de jardiner seria la persona més feliç del mon, així que amb l’empenta d’una bona Quiniela mi llenço de cap a muntar un Minu Garden tremendo.

Pues eso, que ja sóc aquí.